And the winner is….

** English below **

Ik heb dit weekend geen recepten om te delen (nou ja, die heb ik wel, maar ik heb geen tijd om stil te gaan zitten en ze op te schrijven🙂 ), maar het is natuurlijk wel tijd om de winnaar van de giveaway bekent te maken: Laura van Mijn levan als vegan. Laura, wil je mij je adres sturen, dan zorg ik ervoor dat je heel binnenkort gierst kunt uitproberen🙂

** English **

I have no recipes to share this weekend (or, I do, but I have no time to sit still and write them down🙂 ), but I do have the giveaway winner to announce: Laura from Mijn leven als vegan. Laura, please send me your address and I’ll make sure you can try out that millet soon🙂

One thought on “And the winner is….

Leave a Reply

